jueves, 10 de marzo de 2016

Bona tarda!

A petició de la Muskan hem anat a donar una volta per l’Espai Gironès, jo com que no sóc de Girona, mai havia anat, així que va ser la Muskan qui hem va guiar pel gran centre comercial.

Vam berenar en un bar de l’Esai Gironès i ella hem va explicar com era l’Índia i alguns costums del seu país i jo li vaig explicar com es Uruguai i alguns costums del meu país. Ha sigut una conversa molt interessant. Després de berenar vam anar a jugar a la sala de jocs.

Una altra tarda menjar gofres, la Muskan es va demanar una crep de Nutella i maduixes, era la primera vegada que provava aquesta deliciosa combinació i li va encantar! La veritat és que tenia molt bona pinta.  Jo em vaig menjar un gofre de xocolata que estava molt bo.

En acabar la tarda vam quedar en què havíem de tornar a berenar creps de freses amb xocolata. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario